Dobra jakość w niskiej cenie
Niemal w każdej grupie produktów sieci handlowe mają własne marki. Ich oferta to 30, a nawet 40 proc. dostępnych w sklepach towarów.
Marki własne są nie tylko wyznacznikiem trendów cenowych, stanowiąc o atrakcyjności oferty Biedronki, ale również przede wszystkim są symbolem jakości naszej sieci – mówi Jan Kołodyński, młodszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.
To największa w Polsce sieć handlowa. Ma blisko trzy tysiące sklepów. W 2020 r. marki własne stanowiły w niej 40 proc. całej sprzedaży w sieci.
– Jeśli chodzi o rozpiętość oferty asortymentowej, to staramy się, aby we wszystkich kategoriach produktowych zauważalne i obecne w percepcji klientów były produkty marek własnych, pamiętając o tym, że naszą misją jest przede wszystkim demokratyzacja dostępu do wysokiej jakości żywności – mówi Jan Kołodyński....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta