Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobra jakość 
w niskiej cenie

19 maja 2021 | Dodatek
źródło: AdobeStock

Niemal w każdej grupie produktów 
sieci handlowe mają własne marki. 
Ich oferta to 30, a nawet 40 proc. dostępnych w sklepach towarów.

 

Marki własne są nie tylko wyznacznikiem trendów cenowych, stanowiąc o atrakcyjności oferty Biedronki, ale również przede wszystkim są symbolem jakości naszej sieci – mówi Jan Kołodyński, młodszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

To największa w Polsce sieć handlowa. Ma blisko trzy tysiące sklepów. W 2020 r. marki własne stanowiły w niej 40 proc. całej sprzedaży w sieci.

– Jeśli chodzi o rozpiętość oferty asortymentowej, to staramy się, aby we wszystkich kategoriach produktowych zauważalne i obecne w percepcji klientów były produkty marek własnych, pamiętając o tym, że naszą misją jest przede wszystkim demokratyzacja dostępu do wysokiej jakości żywności – mówi Jan Kołodyński....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11965

Wydanie: 11965

Spis treści

Drobne (6+2)

Nieprzypisane

Zamów abonament